Herken jij dit?
Ik wil graag authentieke klantcommunicatie, vanuit m’n hart, niet verkoperig, wat past bij mijn unieke zelf & mijn diensten
MAAR
Zodra ik voor m’n scherm zit, komt er niks. Ik weet niet wat ik moet schrijven.
Ik wil graag mijn klanten helpen met mijn eigen verhaal, omdat ik een bijzondere en effectieve manier heb om ze verder te helpen
MAAR
Ik weet niet goed hoe ik m’n verhaal in behapbare stukken deel – er is zoveel te vertellen en ik wil mijn klant niet overdonderen
Ik wil graag effectieve communicatie via blogs, social media posts, beelden en video, emails en/of andere kanalen
MAAR
Ik kom niet verder dan delen ‘om te delen’ – er komt geen resultaat uit in de vorm van verkopen of vergroting van m’n netwerk
Ik wil graag mijn klanten helpen op zo’n manier dat het aansluit bij wie ze zijn en wat ze nodig hebben
MAAR
Ik trek steeds klanten aan die ik niet wil – omdat ze het niet kunnen betalen, omdat ik ze niet leuk vindt, omdat ze problemen hebben waar ik ze niet mee kan helpen, omdat ze iets anders vragen dan wat ik bied
Ik wil graag een leidraad in WAT ik dan kan schrijven, en WANNEER
WANT
Ik heb zoveel verschillende dingen te vertellen dat ik vaag en inconsequent ben in wat ik de wereld in slinger